Consumentenbond: contract Ziggo niet verlengen
De Consumentenbond adviseert bestaande Ziggo-klanten geen nieuw abonnement af te nemen. Door de fusie zijn klanten duurder uit en krijgen ze minder keuze. De prijzen zijn fors gestegen en klanten moeten apparatuur voortaan huren. Een op de vier klachten die werden gemeld na de fusie, zijn niet opgelost door de Ziggo-klantenservice.
Grootste nadeel vindt de bond het nieuwe model waarin klanten apparatuur moeten kopen. Hetzelfde pakket kost hierdoor bijvoorbeeld 7,20 euro per maand meer dan in het verleden. Ook ten opzichte van het oude UPC aanbod is men duurder uit. De Consumentenbond pleit voor keuzevrijheid tussen huren en kopen.
Grootste nadeel vindt de bond het nieuwe model waarin klanten apparatuur moeten kopen. Hetzelfde pakket kost hierdoor bijvoorbeeld 7,20 euro per maand meer dan in het verleden. Ook ten opzichte van het oude UPC aanbod is men duurder uit. De Consumentenbond pleit voor keuzevrijheid tussen huren en kopen.
Geen opmerkingen: