Veel klachten over KPN Glasvezel
´Razendsnel en betrouwbaar, glasvezel van KPN’, met deze slogan brengt KPN z’n glasvezelverbinding aan de man. Supersnel internet, haarscherpe televisie en goedkoop bellen, de voordelen zijn duidelijk. Maar wat als er iets misgaat? Dan blijkt de klachtenafhandeling van KPN Glasvezel ineens niet zo razendsnel en betrouwbaar.
Zo ondervinden ook de Joop en Sylvia Bobbink uit Beek. In juni sluiten ze KPN Glasvezel af. Er komt een monteur langs die een en ander installeert en de verbinding werkt. Drie dagen om precies te zijn, want drie dagen na de installatie valt alles uit en duurt het weken om alles weer aan de praat te krijgen.
De afhandeling verloopt alles behalve vlekkeloos. Joop en Sylvia bellen eindeloos met de klantenservice. KPN belt niet terug, als dat wel beloofd wordt. Wanneer er een monteur komt, kan hij niets doen of ze komen zelfs helemaal niet opdagen.
Wekenlang zitten Joop en Sylvia zonder internet, telefoon en televisie. Tot op een dag twee monteurs van het bedrijf Reggefiber komen, het bedrijf dat de daadwerkelijke glasvezelverbinding aanlegt en het signaal aanzet.
Zo ondervinden ook de Joop en Sylvia Bobbink uit Beek. In juni sluiten ze KPN Glasvezel af. Er komt een monteur langs die een en ander installeert en de verbinding werkt. Drie dagen om precies te zijn, want drie dagen na de installatie valt alles uit en duurt het weken om alles weer aan de praat te krijgen.
De afhandeling verloopt alles behalve vlekkeloos. Joop en Sylvia bellen eindeloos met de klantenservice. KPN belt niet terug, als dat wel beloofd wordt. Wanneer er een monteur komt, kan hij niets doen of ze komen zelfs helemaal niet opdagen.
Wekenlang zitten Joop en Sylvia zonder internet, telefoon en televisie. Tot op een dag twee monteurs van het bedrijf Reggefiber komen, het bedrijf dat de daadwerkelijke glasvezelverbinding aanlegt en het signaal aanzet.
Geen opmerkingen: