Ads Top

Veel klachten over KPN Glasvezel

´Razendsnel en betrouwbaar, glasvezel van KPN’, met deze slogan brengt KPN z’n glasvezelverbinding aan de man. Supersnel internet, haarscherpe televisie en goedkoop bellen, de voordelen zijn duidelijk. Maar wat als er iets misgaat? Dan blijkt de klachtenafhandeling van KPN Glasvezel ineens niet zo razendsnel en betrouwbaar.
Zo ondervinden ook de Joop en Sylvia Bobbink uit Beek. In juni sluiten ze KPN Glasvezel af. Er komt een monteur langs die een en ander installeert en de verbinding werkt. Drie dagen om precies te zijn, want drie dagen na de installatie valt alles uit en duurt het weken om alles weer aan de praat te krijgen.
De afhandeling verloopt alles behalve vlekkeloos. Joop en Sylvia bellen eindeloos met de klantenservice. KPN belt niet terug, als dat wel beloofd wordt. Wanneer er een monteur komt, kan hij niets doen of ze komen zelfs helemaal niet opdagen.
Wekenlang zitten Joop en Sylvia zonder internet, telefoon en televisie. Tot op een dag twee monteurs van het bedrijf Reggefiber komen, het bedrijf dat de daadwerkelijke glasvezelverbinding aanlegt en het signaal aanzet.

1 opmerking:

  1. Tja zo werkt dat bij KPN , hier helaas dezelde ervaring. Zolang alles naar behoren werkt is er niks aan de hand , als er apparatuur kapot gaat word ook dit snel vervangen maar o wee als er iets met de verbinding aan de hand is ... vijf monteurs en drie weken verder. Monteur een weet nie , nr2 mag nie in de kast verderop in de straat , nr3 is dezelde als 1 en weet nie , nr4 weet wie die hebben moet en gaat nr5 bellen die over drie dagen komt maar wel de boel maakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.