Veel klachten over Odido
Het regent klachten over de nieuwe telefoonaanbieder Odido. Het merk waarin T-Mobile en Tele2 zijn samengegaan, is nog maar net gelanceerd of klanten kampen met slecht bereik, zo bleek zaterdag bij VARA Kassa. De gebrekkige klantenservice is gebruikers ook een doorn in het oog.
Bij Trustpilot heeft Odido nog maar een ster. Sinds de lancering van Odido in september, kwamen er meer dan tweeduizend ervaringen op de website binnen. Op Facebook is er een groep in het leven geroepen voor ‘lotgenoten’, met inmiddels meer dan vijfhonderd leden. 'Mobiel is een drama nergens fatsoenlijk bereik en internet thuis is al helemaal een drama. Sinds het Odido is geworden hebben we constant geen normale wifi.'
Gerard Spierenburg, woordvoerder van de Consumentenbond, laat weten dat er sinds september bijna een verdubbeling is in de hoeveelheid klachten over Odido, in vergelijking met klachten over T-Mobile en Tele2 eerder dit jaar. Alles bij elkaar heeft Odido, provider van mobiel, glasvezel en tv, circa 8 miljoen klanten.
Odido erkent bij monde van Tisha van Lammeren, Chief commercial officer en lid van de Raad van Bestuur van Odido., de klachten. 'Achteraf gezien hadden we onze klanten wellicht beter over de veranderingen moeten informeren.'
Niet ieder toestel bleek het nieuwe netwerk te kunnen vinden. ‘‘We ontvingen zelf meer dan duizend klachten hierover, vonden dat alarmerend en zijn het meteen aan gaan pakken.'
Bij Trustpilot heeft Odido nog maar een ster. Sinds de lancering van Odido in september, kwamen er meer dan tweeduizend ervaringen op de website binnen. Op Facebook is er een groep in het leven geroepen voor ‘lotgenoten’, met inmiddels meer dan vijfhonderd leden. 'Mobiel is een drama nergens fatsoenlijk bereik en internet thuis is al helemaal een drama. Sinds het Odido is geworden hebben we constant geen normale wifi.'
Gerard Spierenburg, woordvoerder van de Consumentenbond, laat weten dat er sinds september bijna een verdubbeling is in de hoeveelheid klachten over Odido, in vergelijking met klachten over T-Mobile en Tele2 eerder dit jaar. Alles bij elkaar heeft Odido, provider van mobiel, glasvezel en tv, circa 8 miljoen klanten.
Odido erkent bij monde van Tisha van Lammeren, Chief commercial officer en lid van de Raad van Bestuur van Odido., de klachten. 'Achteraf gezien hadden we onze klanten wellicht beter over de veranderingen moeten informeren.'
Niet ieder toestel bleek het nieuwe netwerk te kunnen vinden. ‘‘We ontvingen zelf meer dan duizend klachten hierover, vonden dat alarmerend en zijn het meteen aan gaan pakken.'
Geen opmerkingen: