Ads Top

Veel nieuwe klanten voor glasvezel KPN

Voor het vierde kwartaal op rij steeg het aantal breedbandklanten van KPN, met 12.000 in het tweede kwartaal van 2013. Het breedband marktaandeel kwam uit op 41 procent, vergeleken met 39 procent een jaar eerder. De sterke groei in interactieve televisie zette ook in het tweede kwartaal door. Er kwamen 82.000 nieuwe interactieve televisie abonnees bij, waardoor het marktaandeel uit kwam op 24 procent, vergeleken met 19 procent een jaar eerder. KPN sloot in het tweede kwartaal 30.000 nieuwe glasvezelklanten aan en heeft nu 429.000 glasvezelklanten. KPN Compleet, het quad play aanbod van KPN, had aan het eind van het tweede kwartaal 55.000 klanten. KPN Compleet biedt extra voordelen voor klanten met een Alles-in-één Pakket (interactieve televisie, Internet en Bellen) én een of meerdere mobiele abonnementen.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.