Ads Top

Nieuwe reclame UPC

In de nieuwe reclamecampagne van UPC die vandaag start, vergelijkt UPC de kabel met ADSL. In de televisiecampagne ruilen gezinnen een week met elkaar van huis – en dus provider. Zij worden geconfronteerd met enerzijds beperkingen van ADSL en anderzijds de mogelijkheden van de kabel. Vervolgens worden de families gevraagd naar hun ervaringen.
Niet iedereen weet dat internet via de kabel veel sneller is dan ADSL. Daarom legt UPC in de nieuwe campagne het verschil uit tussen de mogelijkheden die de kabel biedt ten opzichte van ADSL. Bij ADSL is de maximale snelheid namelijk 20 Mb. Bij kabel 120 Mb. Internettoepassingen als muziek streamen, video’s bekijken, gamen en chatten vereisen steeds meer bandbreedte. Met de internetsnelheden die UPC biedt, ondervinden klanten geen belemmeringen. Ook niet wanneer er meerdere computers binnen het huishouden zijn.
Een ander nadelig effect dat ADSL-klanten kunnen ervaren is een tekort aan bandbreedte wanneer zij via de telefoonlijn tegelijkertijd televisiekijken en internetten. De internetsnelheid kan dan namelijk aanzienlijk afnemen. Ook dit aspect komt in de commercials terug. UPC levert televisie en internet gescheiden aan. Hierdoor heeft televisiekijken geen invloed op de internetsnelheid.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.