Klachtenregen Odido houdt aan
Geen internetverbinding, een slecht functionerende klantenservice en een televisieverbinding die het nauwelijks doet. Meer dan maar liefst 1000 klachten kreeg Radar binnen over Odido, geboren uit de fusie tussen Tele2 en T-Mobile.
Een derde van de mensen met een internetaansluiting thuis heeft in de afgelopen 12 maanden problemen gehad met de kwaliteit van deze aansluiting. Odido scoort het slechtst: klanten ervaren de meeste problemen en die worden ook nog eens het minst vaak opgelost.
Odido heeft met 49 procent het hoogste percentage (nog) niet opgeloste klachten, bij de andere providers is dit tussen de 32 procent (Ziggo) en 43 procent (KPN). Van deze groep Odido-klanten zit 80 procent al langer dan een maand met deze problemen. De grootste groep wacht zelfs al langer dan drie maanden op een oplossing.
Tisha van Lammeren, Chief commercial officer en lid van de Raad van Bestuur van Odido, gaf de problemen bij Radar toe, maar hoopt de problemen op te lossen door het zogenoemde escalatieteam uit te breiden. Dat team komt in actie wanneer klanten vaak de klantenservice bellen.
Een derde van de mensen met een internetaansluiting thuis heeft in de afgelopen 12 maanden problemen gehad met de kwaliteit van deze aansluiting. Odido scoort het slechtst: klanten ervaren de meeste problemen en die worden ook nog eens het minst vaak opgelost.
Odido heeft met 49 procent het hoogste percentage (nog) niet opgeloste klachten, bij de andere providers is dit tussen de 32 procent (Ziggo) en 43 procent (KPN). Van deze groep Odido-klanten zit 80 procent al langer dan een maand met deze problemen. De grootste groep wacht zelfs al langer dan drie maanden op een oplossing.
Tisha van Lammeren, Chief commercial officer en lid van de Raad van Bestuur van Odido, gaf de problemen bij Radar toe, maar hoopt de problemen op te lossen door het zogenoemde escalatieteam uit te breiden. Dat team komt in actie wanneer klanten vaak de klantenservice bellen.
Geen opmerkingen: