T-Mobile groeit hardst op breedbandmarkt
T-Mobile leidde in het tweede kwartaal opnieuw de groei op de Nederlandse breedbandmarkt. De uitdager trok 12.000 nieuwe abonnees aan, een verdubbeling ten opzichte van marktleider Ziggo, zo blijkt uit onderzoek van Telecompaper.
T-Mobile sloot het tweede kwartaal af met 628.000 abonnees voor vast breedband.
Ziggo is meer dan vijf keer zo groot, met eind juni bijna 3,4 miljoen breedbandabonnees. Ziggo trok in het tweede kwartaal 6.000 nieuwe klanten aan, minder dan voorgaande perioden.
Nummer twee op de Nederlandse markt, KPN, verloor in het tweede kwartaal netto 1000 breedbandaansluitingen. Het bedrijf presteerde beter dan in voorgaande kwartalen, mogelijk als gevolg van de toegenomen focus van het bedrijf op glasvezelverbindingen en de terughoudendheid van consumenten om tijdens de lockdown-periode van aanbieder te veranderen.
T-Mobile sloot het tweede kwartaal af met 628.000 abonnees voor vast breedband.
Ziggo is meer dan vijf keer zo groot, met eind juni bijna 3,4 miljoen breedbandabonnees. Ziggo trok in het tweede kwartaal 6.000 nieuwe klanten aan, minder dan voorgaande perioden.
Nummer twee op de Nederlandse markt, KPN, verloor in het tweede kwartaal netto 1000 breedbandaansluitingen. Het bedrijf presteerde beter dan in voorgaande kwartalen, mogelijk als gevolg van de toegenomen focus van het bedrijf op glasvezelverbindingen en de terughoudendheid van consumenten om tijdens de lockdown-periode van aanbieder te veranderen.
Geen opmerkingen: