'Klanten XS4ALL dreigen massaal met vertrek'
De weigering van KPN om serieus in gesprek te gaan over het behoud van XS4ALL heeft bij veel klanten kwaad bloed gezet. Het actiecomité 'XS4ALL moet blijven' heeft in enkele dagen tijd 1180 e-mails gekregen van klanten die aan het comité vragen waar ze naar over kunnen stappen, nu KPN niet thuis geeft.
Ook nam het aantal mensen dat de petitie voor behoud van XS4ALL tekende met nog eens 2000 mensen toe; de teller staat nu op bijna 47.000 steunverklaringen, wat overeen komt met zo'n 20 procent van het klantenbestand. Het actiecomité roept XS4ALL-klanten op nog niet weg te gaan en hun XS4ALL-abonnement voorlopig te behouden, tot er een alternatief is.
Overigens melden niet alleen XS4ALL-klanten zich bij het actiecomité. Er komen ook berichten binnen van mensen die alleen maar klant zijn bij KPN, maar die zo boos zijn over het besluit van KPN om XS4ALL op te doeken, dat zij aangeven hun aansluiting bij KPN op te gaan zeggen.
Maandagavond 28 januari worden de opties besproken die er zijn nu KPN vasthoudt aan het plan van de nieuwe directeur consumenten Jean-Pascal van Overbeke. Het comité begrijpt niet dat KPN zich star opstelt, weigert opties voor behoud van het zeer winstgevende XS4ALL te onderzoeken en het risico wil nemen tienduizenden klanten te verliezen.
Ook nam het aantal mensen dat de petitie voor behoud van XS4ALL tekende met nog eens 2000 mensen toe; de teller staat nu op bijna 47.000 steunverklaringen, wat overeen komt met zo'n 20 procent van het klantenbestand. Het actiecomité roept XS4ALL-klanten op nog niet weg te gaan en hun XS4ALL-abonnement voorlopig te behouden, tot er een alternatief is.
Overigens melden niet alleen XS4ALL-klanten zich bij het actiecomité. Er komen ook berichten binnen van mensen die alleen maar klant zijn bij KPN, maar die zo boos zijn over het besluit van KPN om XS4ALL op te doeken, dat zij aangeven hun aansluiting bij KPN op te gaan zeggen.
Maandagavond 28 januari worden de opties besproken die er zijn nu KPN vasthoudt aan het plan van de nieuwe directeur consumenten Jean-Pascal van Overbeke. Het comité begrijpt niet dat KPN zich star opstelt, weigert opties voor behoud van het zeer winstgevende XS4ALL te onderzoeken en het risico wil nemen tienduizenden klanten te verliezen.
Geen opmerkingen: