XS4ALL meest aanbevolen alles-in-1 aanbieder van Nederland
Triple-play provider XS4ALL was de meest aanbevolen triple-play provider in het afgelopen half jaar (november 2015 t/m april 2016). Dat blijkt uit onafhankelijk onderzoek van Telecompaper. Ruim 6.000 Nederlanders met een triple-play abonnement (televisie, internet en vaste telefonie) deelden hun mening over de triple-play provider waar zij klant van zijn of gebruik van maken. De negen grootste triple-play providers zijn in het WoM-onderzoek meegenomen.
XS4ALL wordt door ruim driekwart (78%) van zijn triple-play klanten aanbevolen aan onder meer familie, vrienden en/of collega's. Hiermee heeft XS4ALL de hoogste WoM-score van de negen grootste Nederlandse triple-play aanbieders. Uit voorgaande WoM-cijfers blijkt dat XS4ALL structureel de nummer 1 positie bezet.
Triple-play provider Delta eindigt op een tweede plaats met een WoM-score van 66. De triple-play provider met het grootste marktaandeel in dit segment, KPN, wordt door 63 procent van zijn klanten aanbevolen. Dat is goed voor de derde plaats. KPN blijkt gedurende de laatste maanden redelijk constant rond deze waarde te scoren. Dit is echter niet altijd zo geweest: begin 2015 lag de score aanzienlijk lager met een WoM-score van rond de 50.
Online.nl laat weer een stijgende lijn zien, ondanks het feit dat de triple-play aanbieder in maart nog negatief in het nieuws kwam. De Consumentenbond wil dat toezichthouder ACM maatregelen treft richting Online.nl, dat begin dit jaar een dieptepunt qua WoM-score bereikte. Onder de triple-play klanten van Online lijkt de mening nu echter positiever te worden.
XS4ALL wordt door ruim driekwart (78%) van zijn triple-play klanten aanbevolen aan onder meer familie, vrienden en/of collega's. Hiermee heeft XS4ALL de hoogste WoM-score van de negen grootste Nederlandse triple-play aanbieders. Uit voorgaande WoM-cijfers blijkt dat XS4ALL structureel de nummer 1 positie bezet.
Triple-play provider Delta eindigt op een tweede plaats met een WoM-score van 66. De triple-play provider met het grootste marktaandeel in dit segment, KPN, wordt door 63 procent van zijn klanten aanbevolen. Dat is goed voor de derde plaats. KPN blijkt gedurende de laatste maanden redelijk constant rond deze waarde te scoren. Dit is echter niet altijd zo geweest: begin 2015 lag de score aanzienlijk lager met een WoM-score van rond de 50.
Online.nl laat weer een stijgende lijn zien, ondanks het feit dat de triple-play aanbieder in maart nog negatief in het nieuws kwam. De Consumentenbond wil dat toezichthouder ACM maatregelen treft richting Online.nl, dat begin dit jaar een dieptepunt qua WoM-score bereikte. Onder de triple-play klanten van Online lijkt de mening nu echter positiever te worden.
Geen opmerkingen: