Groei UPC-internetklanten zet door in derde kwartaal 2014
UPC Nederland zag in het derde kwartaal van 2014 een verdere toename van haar internetabonnementen die met 9.000 stegen. Ook de eerdere kwartalen in 2014 lieten een groei van de internetklanten zien. Het aantal internetklanten steeg naar 1.107.000.
Het totaal aantal abonnementen daalde het afgelopen kwartaal licht van 3.698.000 naar 3.693.000 onder meer dan 1,6 miljoen klanten. Ook de omzet liet het afgelopen kwartaal een lichte daling zien van €231 miljoen in het tweede kwartaal naar €228 miljoen in het derde kwartaal. De operationele kasstroom (OCF) ging van €135 miljoen naar €132 miljoen.
Het aantal klanten dat voor meerdere diensten van UPC koos, liet net als in vorige kwartalen ook in het derde kwartaal een stijging zien. Inmiddels heeft het overgrote deel van de klanten twee of drie diensten van UPC. Het totaal aantal klanten met een Horizon mediabox steeg naar 290.000 aan het einde van het derde kwartaal. Ook op de zakelijke markt bleef de onderneming (via UPC Business) het afgelopen kwartaal goed presteren, in het bijzonder op de SoHo-markt.
Het totaal aantal abonnementen daalde het afgelopen kwartaal licht van 3.698.000 naar 3.693.000 onder meer dan 1,6 miljoen klanten. Ook de omzet liet het afgelopen kwartaal een lichte daling zien van €231 miljoen in het tweede kwartaal naar €228 miljoen in het derde kwartaal. De operationele kasstroom (OCF) ging van €135 miljoen naar €132 miljoen.
Het aantal klanten dat voor meerdere diensten van UPC koos, liet net als in vorige kwartalen ook in het derde kwartaal een stijging zien. Inmiddels heeft het overgrote deel van de klanten twee of drie diensten van UPC. Het totaal aantal klanten met een Horizon mediabox steeg naar 290.000 aan het einde van het derde kwartaal. Ook op de zakelijke markt bleef de onderneming (via UPC Business) het afgelopen kwartaal goed presteren, in het bijzonder op de SoHo-markt.
Geen opmerkingen: