Ads Top

Breedbandambities KPN bescheiden

KPN blijft in de periode tot en met 2015 verder investeren in het Nederlandse vaste netwerk om de gunst van de Nederlandse huishoudens te winnen. Dat maakte het bedrijf zojuist bekend in een persbericht. Het VDSL-netwerk zal verder worden ge-upgrade en KPN gaat door met de uitrol van glasvezel in Nederland. Het breedband marktaandeel Nederlandse huishoudens moet boven de 45% uitkomen (nu 41%).
KPN’s zakelijke klanten richten zich sinds de kredietcrisis onverminderd op de beheersing van kosten, stelt KPN. De wens tot verbetering van productiviteit en flexibiliteit valt samen met een toenemende klantvraag naar geïntegreerde ICT dienstverlening in de hele zakelijke markt. De vraag naar flexibele werkplekken en diensten als IT op afstand (cloud computing) en video conferencing groeit ook bij bedrijven in het MKB en het middensegment. KPN zal toegesneden diensten gaan aanbieden aan kleine ondernemers en zelfstandigen. Ook in de zakelijke markt zal KPN blijven investeren in de kwaliteit van zijn diensten, infrastructuur en datacenters. KPN’s zakelijke segment en Getronics zullen stapsgewijs, verder worden geïntegreerd.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.