Ziggo moet zich verantwoorden in TROS Radar
Afgelopen uitzending deed TROS Radar een oproep aan alle klanten van Ziggo om problemen te melden. Binnen twee uur tijd kreeg de redactie van TROS Radar 1300 mailtjes binnen, een absoluut record. Vorig jaar besteedde Radar al twee keer aandacht aan de problemen rondom kabelmaatschappij Ziggo. De klachtenstroom leek opgedroogd, maar na de zomer stroomden de klachten wederom binnen. Om duidelijk te maken aan de directie van Ziggo dat het dit keer menens is, organiseerde Radar een heuse persconferentie. Echter dit keer waren het niet de media die vragen mochten stellen, maar de klanten van Ziggo. TROS Radar selecteerde ruim 100 klanten die vragen stellen mochten stellen aan de directie. In theater De Speelman te Baarn verzamelden klanten en medewerkers van Ziggo. Het kabelbedrijf zette een heus mobiel callcentre op, om de klachten van de klanten direct op te lossen. Een verslag is vanavond te zien om half negen.
Geen opmerkingen: