Ads Top

Glasvezel uitgerold in Roosendaal


Naast wijkcentrum Tolberg gaf burgemeester Michel Marijnen zaterdag het startschot voor de vernieuwing van het communicatienetwerk van KPN. Glasvezel is het toverwoord, waardoor een veelheid aan diensten op supersnelle wijze straks aan de Roosendalers kan worden aangeboden. Te beginnen in Tolberg. Meer dan honderd kilometer glasvezelkabel is in de grond gelegd, in totaal 45 kilometer goot. Op 99 plaatsen in stad en dorpen zijn ontvangstkasten geplaatst, van waaruit de signalen naar de aangesloten woonhuizen kunnen worden doorgestuurd.

1 opmerking:

  1. Tja, nu ligt er overal glasvezel. Fijn hoor, maar Je kan je nu niet meer aansluiten op het netwerk 2 jaar na dato. Volgens KPN ligt dat aan Glasnet, maar volgens mij is dat KPN glasnet. Zo kan het dus dat mijn buren wel aangesloten zijn op glasvezel, de kabel voor mijn deur ligt (ik kon in 2009 een dag alleen met een sprong mijn deur uit ) en ik nu geen glasvezel kan krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.