Ads Top

Breedmarktmarkt KPN blijft stabiel

Voor het derde kwartaal op rij steeg het aantal breedbandklanten van KPN autonoom, met 15.000 in het eerste kwartaal van 2013. Het breedband marktaandeel bleef in het eerste kwartaal stabiel op 41 procent ten opzichte van het vierde kwartaal van 2012. KPN heeft nu 399.000 glasvezelklanten, wat resulteert in een FttH penetratie in KPN’s glasvezelgebieden van 30 procent. Deze
klanten nemen in de regel meerdere diensten af, met interactieve televisie als een belangrijke stimulans achter de groei. De populariteit van ‘triple play’ pakketten zorgt voor een stijging van de omzet per klant. De introductie van KPN Compleet, het quad play aanbod van KPN, was veelbelovend met meer dan 30.000 aanmeldingen in het eerste kwartaal. KPN Compleet biedt extra voordelen voor klanten met een Alles-in-één Pakket (interactieve televisie, Internet en Bellen) én een of meerdere mobiele abonnementen. Door zich voor KPN Compleet aan te melden, krijgen klanten voordelen als extra interactieve TV-zenders, gratis onbeperkt onderling bellen met KPN-nummers binnen het gezin en extra mobiele belminuten, internet MB’s en SMS’jes per maand. De commerciële uitrol van KPN Compleet wordt in de komende periode uitgebreid.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.