Ads Top

Opvallend veel klachten over Online.nl

In de tweede helft van 2014 heeft de Consumentenbond op Klachtenkompas.nl honderden klachten gekregen over provider Online.nl. De klachten variëren van geen verbinding tot een slecht bereikbare klantenservice en van traag internet tot een onjuiste rekening. De Consumentenbond heeft Online.nl om uitleg verzocht en gevraagd welke stappen het bedrijf gaat nemen om de klachtenstroom in te dammen. Om consumenten met problemen te helpen, heeft de Consumentenbond een stappenplan en voorbeeldbrieven op zijn website gezet.

Opvallend is dat er de afgelopen maanden meer klachten zijn over Online.nl, dan over veel grotere providers als UPC en XS4ALL. Online.nl erkent dat er problemen zijn geweest met de levering en de bereikbaarheid van de klantenservice. De provider zei eind november maatregelen te hebben genomen en de meeste problemen inmiddels opgelost te hebben. Maar de Consumentenbond zag na deze verklaring van Online.nl toch weer een stijging van het aantal klachten op Klachtenkompas.nl.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.